torsdag 28 oktober 2010

Slit o släp...

Idag har jag o Vikke tagit ut mina nya soffor!!! De blev så himla bra!!!!! Jag är så nöjd!!! Lotta kom med den fantastiska ideen att sova på madrass, tills min nya säg kommer o allt är renoverat! Så imorgon blir det madrass!!!


Så här ser den nya gruppen och golvlampan ut!!! Tanken är att det ska bli Newportstil... Med tanke på havet, ååå vad jag tänkt till!
Sofforna och lampan är inköpta på The Home, klicka på länken så ser ni mer!!!


Dessutom är jag sur på Apple som inte kan få till min telefon! Har bytt både telefon o SIMkort men inget hjälper!!! Kanske mig det är fel på....

Imorgon ny dag med nya möjligheter, å jag ska sova i Solum!!! Vikke är med sin pappa i London o ska se Arsenal-Westham! Hoppas de får jättekul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där blir kanon snyggt !! Kul:)
Kram Lotta