måndag 8 november 2010

Lång helg!

Förra veckan va jag på IKEA 3 ggr, o ändå behöver jag mer saker därifrån!!!! Plus massa andra affärer. det värsta är att jag har ju ett helt hus med massa saker! Som jag inte vill ha... Nu har jag tagit det som jag vill ha, vad ska jag göra med resten??? Vi har målat i Vikkes hydda och flyttat in möbler, så ny bor han där! Det blev jättefint, en stund tills han varit där ca en timme... Nu ska han få sköta det där själv!
Jag stormtrivs i huset! Promenaderna med hundarna är fantastiska, vilken utsikt! Det är så att man glömmer att träna och vill bara gå o titta! Fast hundarna verkar inte lida av det! Annars har helgen bestått av flytt o uppackning! Till veckan kommer min renoveringshjälp, så efter det kan jag ta hit mer saker!

Fick svaret på Sallys Optigentest och hon är carrier/B! Osså ögonlyste jag henne i fredags och det blev ua. Får se nu hur jag gör, valpar eller ej... Har inte bestämt mig riktigt än!

Stor grattis till Simpans uppfödare Lena o Karin, då Lena o Cayo vann GRKS A-prov med cert och Karin och Choice blev tvåpa med Ck!!!! På lördagen slog Bibbis mamma till med att vinna ett A-prov i Skåne med cert! Grattis Lena o Day!!!!! Så har ännu en helg gått!!! Till helgen ska jag ev på skogsfågeljakt! Kul att få jaga i Norrland!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Mia! Vad jag har saknat Dig... Kram Heléne

Anonym sa...

Janne undrar... du shoppar...har du bytt bil? du vet bågen... Heléne igen...