tisdag 30 november 2010

Lite julstämmning i huset

Brrr va de är kallt!!!! I flera veckor o massvis me snö...Skänker en stor tanke till min man som gav mig en snöslunga!!!! Annars så trivs jag så himla bra i mitt nya hus! Nu är det färdigmålat i kök, vardagsrum, kontor å hall!!! Å jag är så himla nöjd! Å det roligaste av allt är att jag har köpt nya möbler o saker! Det trista är att det gamla står kvar i mitt gamla hus o det måste tömmas innan 3 januari! Hmmm förtränger detta starkt!
Hundarna har fått minimalt med träning... men jag skyller på snö o kallt o flytt!!! Men de verkar trivas de också, här ute finns änder, svanar, räv, rådjur o lo! Så de har fullt upp!

Allt har inte kommit på plats än, väntar på skrivbord, hyllor mm, men Lotta, en bild från köket iaf...
Å Helene, jag har inte bytt bil än....

Från köket mot vardagsrummet     


Skänken i köket, det enda som är klart... Tavlan ovanför köpte jag o Pålle i Paris, lite(?) lulliga o varnade för torgkonsten tyckte vi att vi gjorde världens affär... Han sänkte den från 10 000 till 5000 kr... Mycke ångest på morgonen, men nu är jag så glad att jag har köpt den!!! Minnena från den helgen i Paris är oförglömmliga!!!!

Inga kommentarer: