torsdag 10 mars 2011

Idag är jag glad!!!!

Idag fick jag svaret på Bibbis höft och armbågsröntgen!!! A och Ua!!!! Kanske inte så mycke att bli himlastormande glad för o tycka att det är märkvärdigt, men.... när veterinären som röntgade kom in o sa att det var så illa att hon måste opereras, ha rehab o äta glucosamin så blev jag knäckt!!!! En vecka där jag inte ens visste om hon skulle få leva vidare. Hur illa var det? Vad ska jag göra av henne? Frågorna o tårarna har varit många!!!! Jag beställde hem plåtar o MINA vettepolare sa att det inte va nåt att oroa sig för o idag kom svaret från SKK!! Kan säga att jag ringt o klaga hos ägarna för det ställe jag va på, vilka tidigare jag varit jättenöjd med! Policyn som finns hos veterinärerna är att inte uttala sig förrän SKKs svar kommer!

Bibbis höft!!
Som sagt... VAD skulle opereras??? Men nu är jag glad o nöjd o sitter i lägenheten i Sthlm! Imorgon ska jag hälsa på Ove o i helgen ska jag till Lena W och ha mys och träningshelg med henne o Lotta!

1 kommentar:

Jill sa...

Men jösses! Bra att du ringde och klagade. Sådär får man ju bara inte göra. Tycker det var mycket att bli himlastormande glad för!