fredag 11 mars 2011

Ove....

Idag har jag varit å hejjat på Ove!!! Så söööt! Fast egentligen vet jag inte vem det är.... Men alla valparna var hur söta som helst!!! Jag, Sören, Märta o Eva körde först en liten träning! Bobbo var SÅ himla olydig... Hmmm mycke att göra!!! Fast hon har bra potential!
Av tjejhelgen blev det inget... Lena var tvungen att fara och para en tik och jag blev hundvakt!!!! Men va gör det!! Dyrt blir de för henne o Roger!!!!! Skojja bara!!! Ska bli kul! Dessutom ska jag träffa Lotta ändå o jag ska träna med Maria!!!
Här kommer lite söta bilder på OOOOOve!

Dessutom håller jag tummarna för Vikke o HFF som spelar mot Hudik imorgon o GIF Sundsvall på söndag!!!

2 kommentarer:

Yours Truly sa...

Ska du ha en liten Ove?

Ingela Rosenholm sa...

Ojoj, så söt!!! Inte långt kvar nu tills vi får hem Folke, längtar ;-)