tisdag 5 april 2011

Jag, Simpan, Anki o Karin...

Vilken vecka vi haft!!! Förra måndagen kom Anki Fältman och hennes tik Glen Louch Chriss hit för parning!!! Då va hon på 12 dagen av löpet!!! Ställde sig som en slampa, men min lilla fina blyga Simpa fattade INGENTING!!!! Helt plötsligt en galen tik med en pudel i släptåg!!!! Men Anki o jag gav inte upp hoppet! Vi visste att förra gången hon parades var det på 16-17 dagen! Dagarna gick, jag jobbade, vi tränade o drack a lot of wine, men Simpan ville inte ;) Dagarna gick o vi fortsatte på den inslagna vägen, jobb, träning o vin!!! Mycket trevligt i och för sig, men våra samtalsämnen dominerades av sex!!!! Helgen gick o vi tänkte att skam den som ger sig, nu hade vi bara Amaronevin kvar!!! Och på söndagen när vi deppat ihop och började fundera på att skita i allt, DÅ började Simpan vakna... Hmmm det var nog den bättre sorten av vin som fick igång känslorna!!!! På söndagkvällen så började han o uppvakta henne och vips på måndagmorgon tyckte min lilla häradsbetäckare att det var dags!!!! En hängning på 20 minuter o jag o Anki var så himla glada!! Tur det finns olika saker här i världen att bli lycklig över!!!!
Jag o Anki bestämde att vi följer in på den inslagna vägen så hon stannade till idag! Å då!!!! han hade kommit på det! Ut på gården o PANG så satt han fast! En hängning till! Så nu väntar vi på söta ulliga, gulliga små Simpor!!!!! De beräknas födas v. 23, om det inte bara va luft han sköt... Men hoppet är det sista som överger mig o Anki!!!!!
Hur som helst var det så himla trevligt, mysigt o roligt att Anki var här! Trots att vi inte kände varandra innan så hade vi så himla trevligt!!!!


Simpan vackra tjej, Glen Louch Chriss, "Karin"
På fredag bär det av mot Sthlm o hämta Ove, sen WT, mitt i veckan kurs o sen kullträff med Bibbis syskon!!!
Dessutom har jag äntligen hittat en bil till Vikke, skönt! Nu har jag en egen bil med delat tankkort! Undra om vi ska betala varannan gång?????

Inga kommentarer: