onsdag 27 april 2011

Ove börjar bli hemmtam!!!

Nu har vi varit hemma en vecka o Ove sköter sig exemplariskt! De andra bara tittar på han, men faktiskt har Simpan lekt liite med han!

Vilken fantastisk påskhelg!!!! Började med glada vänner och slutade med färdigkrattad gård, lite hundträning emellan!
Jag är så himla glad för mitt nya hus! Jag nyper mig i armen varje morgon när jag tittar ut över havet! Så fantastsk glad o tacksam att jag tog steget att flytta!

Min underbara altan!!


Min utsikt VARJE morgon

Vikke, jag o hundarna trivs till max! Har också köpt en bil till Vikke, en Fårrrd, så nu behöver vi inte turas om o skjutsa varandra!
Jag har tom sått i mitt fantastiska växthus!!! 15 m2 stort med egen bergvärmepump, golvvärme, riktiga lampor, drivbänkar!! Typiskt att jag fick ett sånt... Men jag SKA lära mig, har nu vinrankor och sallad på g!!!!!
Vin till hösten!!!!

Till helgen blir det Sthlm hos goa vänner och start på Eukanuba Cup!!! Hmm staketet, måste träna idag, ifjol va det inte våran grej!!!
Ove 10 veckor

Ove

Sally

Bibbi o Simpan

Simpan o Ove

Drottningen av Solum - Sally

Prinsessan av Solum - Bibbi

Änderna har kommit o vi kollar in dem varje dag... Å väntar på hösten då vi ska ta dom!!!


Inga kommentarer: