tisdag 12 april 2011

Välkommen Ove!!

Och då har lilla Ove flyttat in!!! Han är så himla söt!!!! Lugn, sansad, lite lik Simpan som valp!!! Fast han kanske tar sig när han är mer varm i kläderna... De andra är inte ett dugg imponerade, Sally ignorer han, Bibbi bara tittar o Simpan är bara intresserad av Bibbi som löper!
Ove 4 kg!!!!
I helgen var det WT på Lidingö. Kom dit glad i hågen kl. 8 men första start blev inte förrän 11.15!!! Första rutan gick bra, men sen stökade det till sig på dirigeringarna, så jag bröt efter 3e rutan!!! Sur som ättika o bara hem o träna... Hade kunnat stannat kvar men kände att jag ville hämta Ove, osså hade jag ju ingen chans att vinna efter en nolla... Men nu vet jag vad vi ska träna på iaf!!!! Hoppas snön försvunnit hemma så jag har något ställe att vara på. Hundarna är alldeles galna när de får springa på gräs, de var ju ett tag sen! På fredag ska jag till Lena o träffa henne o Lotta, KUL!!!

Inga kommentarer: