måndag 16 mars 2009

Hemma igen!!!!

Vilken underbar fantastisk, skön och alla superlativ som finns när det gäller perfekt semester jag haft! Ätit gott, druckit gott, varmt och så himla mysigt o skönt!!!! Hurgadha är verkligen ett bra ställe tycker jag, för en kort semester. Vi gjorde inte så mycket under veckan, vi funderade på Luxor men det var så långt! Sen glömde vi bort att dyka??? Hur nu det kunde gå till, nä inte för mycket dricka... Bara skön slappkänsla!!!

Hundarna har haft det bra. Tove är en klippa!!!!! Simson och jag har börjat vår träning mot Unghundsderbyt.... Kul att ha lite mål!

Många hemsidejobb har jag också!!! Så kul! Önskar ibland att dygnet hade fler timmar! Sen ska jag börja jobba på dagis igen. det ska bli så himla kul!!!! Det är lite tråkigt att bara gå hemma, även om det är en lyx att få göra det, så i längden... Nä, då blir man insnöad!! Så först o främst fram till sommaren. Jag hoppas att jag så småning om ska kunna få tillbaka min spec. pedagog tjänst... som de drog in när jag sa upp mig! Så nu har de ingen sån... Så nu ska jag lobba för det!

Våren är på väg och snön smälter! Så härligt! Ska på flera träningar i vår med Simpan!!! Bettinson, Gilly Nichols mfl. Ska bli så kul att få träffa lite nytt och gammalt folk! Plus att Karin o Lena alltid ställer upp när jag behöver!

Börsen går sakta men säkert uppåt!! Så kul! Kanske det kan bli en hacka....

Nu lunch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mia
vad härligt att höra att allt är bra :-)

ska du träna för Gilly? jag tränar för henne här i England, hon är KANON! Jag tränar privat för henne med Aska 2 gånger i månaden...så nu jäklar ;-)

kommer hon till sverige?

kram o ha dte gott