måndag 30 mars 2009

Jobbat...

Ja, det låter som jag aldrig jobbat i hela mitt liv... Men det har jag faktiskt och nu värre än någonsin!!! Hade egentligen velat att det var halvtid, det hade varit lagom, men nu fanns inget annat vick så då får man ta vad som finns! Och det är en bra början och jag kommer att vara ledig en del, dels ska jag träna hund i södra Sverige dels jobba med företaget. Varför jobbar jag på dagis då??? Jo, företaget går bra, men... Att sitta hemma 24 timmar om dygnet och träna en hund blir inte bra. Jag tycker det är skönt med arbetskamrater. Så nu jobbar jag 150%... Nu jobbar jag som förskollärare men mitt mål är att komma tillbaka som specialpedagog. Jag tycker verkligen att det finns barn som behöver hjälp och stöd!!! Tänk om jag fick tillbaka min gamla tjänst!!! Så bra, halvtid spec.ped. med fria arbetstider och jag kunde lägga upp arbetet precis som jag ville!!!! Det skulle vara så bra!!!

I helgen hade vi kurs. Jättekul var det. Intresserade deltagare som även inspirerar en själv! Så ska det va!

Till helgen blir det funktionärsträff i Stockholm, samt annat trevligt, ska träna hund också tror jag!

Inga kommentarer: