tisdag 28 juli 2009

Tack alla

för alla gratulationer både genom sms, telefon, mail och blog! Det var så himla kul att få bevisa att jag fixade det här. För mig handlar det om mer än en etta i Nkl, det är även ett bevis på att jag börjar komma vidare i livet efter allt som hänt. Och min självkänsla behövde verkligen detta, då den fått dig en del törnar under året!!! Men... nu är jag tillbaka!

Här är ett kort på mig o Simpan som min svägerska Evelina tagit direkt efter provet!!!Min fina Simpa o jag!!!

4 kommentarer:

Gunilla Sjödin sa...

Jättegrattis till din Och Simpans super prestation....Ni är sååå himla duktiga!!!

Lycka till i fortsättningen
Kram
Gunilla

Terese Sandström sa...

STORT grattis till ert 1:a pris! Det är du värd!! Kram från Terese

Matilda sa...

Supergrattis! ni kommer klättra i klasserna snabbt tror jag! ;D

Kram
Matilda med hundar

Anonym sa...

Jätte grattis! Vad duktiga Ni är! och snygga också...kram Lena