torsdag 16 juli 2009

Träningar

I tisdags tränade jag och Jeanette vatten! Simpan var riktigt duktig!!!! Även om det vi tänkte inte blev som det var tänkt! Men jag har aldrig apporterat i vatten med honom förrut så jag var nöjd! Jeanette ska till Goldenspecialen med Karlsson, och jag tror det kommer att gå bra! Han är duktig och intresserad och har bra fart och stil! Vi håller tummarna. Jag tog bilder men de är i kameran fortfarande!!!
Själv åker jag till Strängnäs i helgen och tränar med Simpans uppfödare Lena och Karin! Vi ska ha tjej helg. Snacka, träna och bara umgås, det behöver jag! Hoppas Lotta kommer också!

Igår var Per-Johan på besök!!! Å vad han är sööööt! Men nu har han en ny husse.... Han bara älskar Jonas och jag är himla glad att det blev Jonas och Elisabet som tog honom!!! Pebben avgudar dem och han är så lydig med Jonas!!!! Ja, det kunde inte blivit bättre!

Ikväll har jag varit o kollat in Vikke på Beachfotboll... Gud så jobbigt att springa i sand!!!! Min kompis Malin säger att vi ska ha ett lag nästa år... Då är jag coach, tänker inte springa i sanden!!!!

1 kommentar:

Tove sa...

Kör försiktigt min vän och lycka till med träningen

Hälsningar

Tove