torsdag 6 augusti 2009

Idag har det hänt massor...

med olika saker! Kanske inte så jobbiga men olika saker iaf! Det började med att revisorn var här för vi har bokslut! och än så länge är det kul när han kommer!!!! Jobbade på lite för att sedan gå ut solen och sova i hängmattan... men där vart det så himla varmt, så just idag, när det är jättevarmt då började jag gräva en rabatt!!! Den är mot vindskyddet på hundgården och kommer blir så fin att titta på från altanen!! En Flamentanz-ros som ska klättra också mina favvisar, en röd och en vit pion!!! Runt detta satte jag tegel som finns kvar sedan de byggde huset!! Vi får se nästa år när det blommar!
Sen grillade Vikke o jag och sen.... stack Simpan o jag ut och sprang!!! Det går bättre o bättre faktiskt! Gärnet på Ipoden med liye partymusic o sen är det "bara" att springa. Inte så långt med det tar en timme o då går jag lite också.
Nu har jag hyrt en film, "I skuggan av värmen" efter Lotta Thells bok med samma namn. Jag har läst tre av de fem och de är väldigt gripande. Ska bli spännande att se filmen!

Inga kommentarer: