söndag 16 augusti 2009

Nu är jag redo!!!

Nu har jag packat (alldeles för mycke...) o sitter o väntar på att fara på mitt lilla äventyr! Jag åker nattbuss till Arlanda, flyg till Skiathos och sen båt till Skopelos! Ska bli så himla spännande att åka själv, lite nervös är jag men jag tror det löser sig! Jag har massa böcker med och kameran. Så jag ska nog få tiden att gå!

Hoppas att jag kanske kan uppdatera någon dag med lite bilder!

Förresten, ett stor grattis till Lena o Ace, Lotta o Axa, Tommy o Skye som alla tagit ettor i Ökl idag. Även Sallys syster Chili med Maria Hansson är nu klar för elitklass!! GRATTIS all mina duktiga vänner! Själv som sagt skiter jag i träning ( o får därför harva runt i lägre klasser) o far o vilar min kropp i en solstol....


Btw så ska jag buda på lägenheten på tisdag!!! Å vad spännande!

2 kommentarer:

Jill och Peter sa...

å det blev ju bra med lägenheten :)
Grattis till godkänt KKL.

Må så gott!
Jill och Peter

Jimmy sa...

Tänkte också säga Grattis till ert KKL :) Kul!
Hälsn.//Jimmy