måndag 3 augusti 2009

Nu är det kväll!

Och jag har varit på fotboll. Vikke hade match, de vann med 3-2 så det var ju kul! Idag har det varit supervarmt, skulle träna med Simpan nu ikväll men då hade någon tagit min träningsplats!!!! Så jag kom helt av mig... Det vart en prommis istället!

I morgon ska Vikke o jag ha städdag! Vi har beställt hem en container, så nu dj..lar ska här slängas massa SKIT!!! Gud så mycke man samlar på sig!

Många är det som varit ute med sina hundar i helgen och tagit 1:or!! Grattis till alla man känner! På onsdag kommer Jeanette inför träning för ett nybörjar jaktprov. Bra initiativ av labbeklubben. Både hund o förare ska vara nybörjare och det är upplagt som ett jaktprov fast på dummises. Utan stress o press! Hoppas det kan locka fler, det behöver vi vara här i Norrland!

Inga kommentarer: