måndag 14 februari 2011

Det finns en mening med allt!!

Tyvärr blev det ingen parning!!! Så inga valpar den här gången! Sally ville ABSOLUT inte... Om dom inte gjort nåt i bilen häromdagen då jag handlade. For tom till en annan friare, men lika sur o tvär ändå!!! Simpan ledsen, men blev glad då han fick höra att det kommer en ny tjej i mars!!! Och hon har minsann varit med förr! Så då kan det bli åka av för lillgubben!
Med Sally provar jag igen vid nästa löp i höst! Men tror inte att det blir Simpan då, jag tror hon har för stor makt över han... Men nu har jag bra tid att fundera ut något bra!!!! Och kan lägga krut på träning mot ekl!!! Och dessutom ska ju Bibbi igång!

Annars så har vi svinkallt idag, -17 nu! Men solen skiner så det är ju vackert att titta ut iaf!!! Och sen är det så mysigt att elda! Tur jag ska söderöver till helgen!!! Längtar!
Åååå va mysigt!!!!

Nu ska jag plugga lite... Tänk att det är så lätt att göra annat istället, FAST det är intressant!

1 kommentar:

Ingela Rosenholm sa...

Va synd att det inte blev nå´t... Lycka till till hösten istället ;-)