fredag 25 februari 2011

Madrid

Vilken fantastisk stad! Vi hade hyrt en 3-rums etagevåning mitt istan, nära till allt! En sak som är bra är att det finns inte så mycke att se, så full fokus på shoppingen! Å vilken shopping! Jag handlade så mycke så att jag måste köpa ny väska... Sen blev jag av med hansväskan, där hade jag halva livet... Lite trist, men som tur va hade jag shoppat öoss ordentligt! Men min nya fina Desigual väska försvann, kamera, plånbok, glasögon, min fina lilla väska jag fått av Karin o Lena!!! Om inte annat så är det stök med nya kort o körkort!

På första tapasbaren!

Mysiga gränder

Raffigt!

Mys o vin på uteservering +18 grader i solen! Amazing!

Det fantastiska slottet, som tyvärr va stängt :(((

Fisk...


När jag kom hem var det -20grader... Fy va less jag är på vintern, skiter i att skotta, orkar inte!!!
Jag har iaf börjat träna hundarna och det gör jag på isen där det är lite snö... Mindre än i skogen iaf!!! Tränade med Bibbi idag, gud så lattjo hon är!!!! Hon bara älskar att springa med sina småben!!! Imorgon är det Sally och Simpans tur!
På söndag är det SSRK Vnorrlands årsöte, spännande att se hur det slutar!
Nu blir det lite mat o vin som jag väntar på ska bli klar, sen feelgoodfilm! "Eat, pray,love!!!!

Inga kommentarer: