tisdag 15 februari 2011

En till kall dag!

Hur less kan bli!!!! Är det inte snöstorm så är det iskallt! -16 idag, fast kanske inte ska gnälla, längre norrut är det ännu kallare! Därför belönade jag mig själv med ansiktsbehandling hos Ewelyn idag!!!! Balsam för en trött själ som har en utbränd hjärna av allt sexfunderande!!! Alltså sista veckan har jag inte tänkt på annat... Varenda samtal från runtom i Sverige har handlat om detta!!!! Men nu kan Simpan iaf va glad, en ny tjej som heter Glen Louch Chriss "Karin" kommer hit i mars!!! Kommer att skriva mer om detta och hur ni kan nå Anki när allt är klart! Man ska ju inte ropa hej...

Annars jobbar jag på flitigt eftersom jag åker till Madrid över helgen på torsdag! 6 tjejjer på en mat, dricka och shoppingresa! Känner redan hur fattig jag kommer va när jag kommer hem! Det finns visst ett ställe för alla skofetichister att frossa på!!!! Jag som älskar skor! När jag va i USA kom jag hem med 9 par... Men jag kanske blivit mognare nu, detta blir ett test!!!!

Inga kommentarer: