onsdag 29 april 2009

4-års kalas

har jag varit på idag. Min guddotter är så söt!!! Och vi tycker verkligen om varandra!!!! Hon kom från Kina som 2-åring och har blivit jätteduktig på att prata!

Senare på denna underbara dag så hade vi jaktträning. Äntligen kan man vara i skogen!!!!

I morgon ska jag på 40-årsskiva! Och inget har jag att klä på mig... Var o tittade idag, men man är ju inte 20 längre och alla tighta toppar går bort! Så imorgon får jag ge mig ut igen... fan va jobbigt med att prova kläder... Men sen blir det party! Blir hyffsat lugnt då jag ska köra till Sthlm på fredag, sen ska Vikke ut i morgon... Men jag tror att det blir lugnt för honom (blåögd mamma), de har match på söndag, fast det stod i todningen att 8 av 10 ungdomar är fulla på Valborg och då blir jag skrockfull... varför skulle min unge vara 2 av tio som sköter sig!!! Man hoppas ju iaf! Men som sagt så får man vara beredd att rycka ut!

Skithockey... Sverige är SÅ dåliga!

Inga kommentarer: