onsdag 8 april 2009

Funtionärsmöte och träning på gräs!

Nu låter jag som en fotbollsspelare... träning på gräs!!! Det var riktigt angenämt!!!! Simpan var så duktig! Riktigt stolt, så nu ska vi köra på mot Unghundsderby och start i Nkl till sommaren.

Annars var mötet spännande. Jag var på utbildning och det var givande diskussioner. Vilket inte alla grupper verkar ha haft!!!

Träffade Sallys uppfödare Maria Hansson (hon föddes ju faktiskt där o växte upp där så för MIG är det Sallys uppfödare). Hon verkade nöjd med Sally iaf, att jag tar hand om henne bra! Så det var ju kul att få lite kred... Synd att vi måste träffas i Sthlm när vi bor så nära varandra!!!

Annars flyter livet på, både upp och ner. Har varit dålig i veckan med frossa och illamående, näe inte gravid, klimakteriet kanske!!!! Då kommer jag in kanske i mitt rätta jag, klimakteriehäxan, och då dj..lar!

Annars blir påsken lugn tror jag! Viktor är hemma, så det blir till att hålla ögonen öppna... Jag har en del jobb att sköta också, så det får bli min påsk! Och inte en häxmästare i närhet... Kanske blir nåt på blåkulla, vad vet jag!


Skitglad är jag för börsen iaf, min portfölj har gått upp 35% sedan årskiftet!!!
Så nu gäller det att hänga i!!!!

Inga kommentarer: