onsdag 29 april 2009

Underbar morgon

Vilken underbar start på dagen! Sol 12 grader varmt klockan 8.00!!! Jag hundarna stack ut på promenad och träning. Så skönt, det blev linjetag i skogen mot träd som mål. Från olika håll, synliga, blinda, över väg. Vi avslutade med markeringar, de var så duktiga. Simson tar sig mer och mer, tror jag gör lite för enkelt. Ska bli skönt att få komma och träna och få lite nya infallsvinklar!

Nu sitter jag o jobbar, snart kommer revisorn med deklarationen... Trist för jag får JÄTTE mycke restskatt... vi får om han lyckas skala ner något!!!! Men livet är för kort för att fundera på det, på något sätt brukar det lösa sig!!!!!! Så det var ju typ en del av hästpengarna som rök!!!!

Sen blir det kalas hos mitt gudbarn Majja som fyller 4 år och sen kurs i kväll!!!!

Inga kommentarer: