tisdag 21 april 2009

Avancerad blixt...

Hjälp vad avancerad den är!!! Jag provar och provar den hela tiden, kommer att lägga ut bilder sedan! Gäller bara att komma ihåg alla inställningar!

Igår kväll tränade jag igen. Det går framåt hela tiden och nästa helg är det dags för Bettinsson!!! I år med både Sally (trots katastrof... ;)) och Simson! Ska blir så kul att äntligen få träna på riktigt med Simpan!
Jag ska bli bättre på att åka till Lena o Karin!
Sen ska ju Simpan o jag till Tomas o Madeleine Söderström och Gilly Nichols! Det ska också bli kul! Mitt mål med Simpan är att delta i Unghundsderbyt samt att starta Nkl i år! Kanske lågt satt, men vi får se hur det går!!! Sen skulle jag vilja ha en hund till att starta... får se om tiden räcker till och ekonomin tillåter... Det är ju besvärligare ju fler hundar man har och är ensam. Det ska vara hundvakter, stor bil mm. Kan ju inte slita ihjäl Tove... ;) Vi får se!

En annan intressant blogg är Roger Westermans blogg mycke tänkvärt!!!! Tänk vad kul med mocktrail i Norrland!!!! Vi kan ju försöka iaf! Övik är ju i vår avdelning väl framme, med en träningshelg för Fredrik o Hlena Lindström i slutet av maj.

Nu ska jag ut med de andra två!!!

Inga kommentarer: