onsdag 1 april 2009

Hur gick det med vikten???

Jo, åt he..te!!!! Fattar inte att det är så svårt och tråkigt att banta!!!!!!! Det händer ingenting! Tog fram mina skönaste Klättermusenbyxor... o på vippen att det gick! Men skam den som ger sig! Jag kom i dem, nu är det bara resten av byxorna o kläderna jag ska i, och för den delen vägrar jag köpa större kläder!! Så nu kommer jag o se ut som en korv... Jag får nog börja med Lepigen eller vad det hette!!! I det är det även efedrin, så då blir man inte bara smal utan pigg också!!!!!!!! Va, vilken produkt!!! Låter kanske inte så himla hälsosamt.... jag vill ändra mina matvanor och livsstil och inte ett kortsiktigt bantande... hade en kille för länge sen som åt liknande tabletter, han åt och sov inget på tre veckor!!! Smal blev han, men gick upp allt igen sedan! Dessutomk är det fult att vara smal utan att vara tränad... så såg jag ut förrut, nu vill jag ha Madonnakropp! Hon är 50 och jag har faktiskt några år kvar dit! Så det borde gå ;)

Idag har jag varit så effektiv, promenerat, tvättat bilen tränat hund!!! Samt lagat middag OCH jobbat till 16! Fick dessutom min nya blixt idag en Nikon SB-900! Måste prova den NU!

Det är både hockey o fotboll ikväll!!! Men hockeyn är inge intressant när inte Timrå är med!

1 kommentar:

jennifer sa...

Nu får du lägga bantningen på hyllan och äta god påskmat;) Du kan ju börja igen på måndag ;), brukar ju låta så!! Det är samma här. Skulle köpa nya Lundhagsbyxor, tog fram stl 40 som jag alltid gör. In i provrummet...icke att jag fick på mig dom. Men jag köpte dem i allafall...vägrar att köpa större. Så nu mååååste jag gå ner. *as garv*
Ha det gott och hoppas att du får en fin påsk!'Kram Jennifer