lördag 25 april 2009

En trött dag i solen

Igårkväll när jag gick till skogen så hamnade jag på ett kvarter en bit ifrån mig, och vad händer... jo ett huvud stoppas ut o ropar in mig på ett glas vin!!! En tjej jag känner genom en annan kompis och hennes polare ville ha lite sällskap och jag är ju inte bangen! Vad händer, jo inte bara ett glas vin... Kom hem mitt i natten också! Dötrött i morse, ont i huvudet o my god! Jag som skulle städa på gården!!!! Nähä det blev lite vila o fotboll i Sundsvall, Vikkes lag vann seriepremiären med 7-2!!! Det var ju kul, nykommlingar i trean som de är. Sedan åkte vi hem o grillade och nu ikväll har jag varit på prommis men åt ett helt annat håll!!!!!!! Så jag kan kratta i morgon!

Stort grattis till Karin Thunander och Streamlights Fancy Choice som vann Eukanuba Competition ett WT frö hundar i elitklass!!!!

Här kommer lite bilder på rebban Sally mot mesiga Simson.... Näe, mina gull är det!







Nu ska jag se hockey tror jag...

Inga kommentarer: