torsdag 23 april 2009

Så trött jag är...

på mytomaner! Jag har hamnat i en otrevlig situation, jo nämligen en mytoman!!!! En människa som bestämt sig för att djävlas så mycke det bara går och ljuga o förvränga sanningen!!! Varför? Jo, förmodligen för att människan är sjuk OCH avundsjuk!!!! En del måste ha så förbannat tråkigt som bryr sig så dj..la mycke då personen i fråga nästan bor på en planets avstånd! Så snälla ni som råkar ut för en människa som verkligen pratar illa om mig, var observant och fråga mig hur det är egentligen, eller några av mina vänner som VERKLIGEN känner mig innan ni bildar er en uppfattning. Det kan ju också vara så att denna människa har rätt om mig o då får man ju det liksom bekräftat från två håll!! Denna människa har jag egentligen bara umgåtts med sporadiskt under något år, men den verkar känna mig väldigt bra! Att bry sig så om mig, vad jag gör, vad jag säger eller inte säger kan intressera någon så... personen kanske rent av är kär i mig, skratt!!!!!! Men som sagt, fråga mig hur det är istället för att lyssna så kan ni bilda er en egen uppfattning!

Ikväll har vi haft kurs. Och jag kan ju förtydliga här: man behöver INTE vara proffs själv för att kunna lära ut, däremot pedagogisk duktig och naturligtvis en del fallenhet och ett stort intresse. Detta har fört mig till att dels vara intsruktör på SSRK dels privat för de som önskar. Jag anser mig själv väldigt duktig pedagogisk, vet vad jag ska ta in för kunskap för att sedan förmedla till andra! Det är inte för inte jag har 230 p i pedagogik på universitet, varav 70 p specialpedagogik, samt mångårigt arbete inom förskola samt instruktör på riskola sedan 13 års ålder!! Jag har varit på flertalet kurser för engelska instruktörer samt tränat för Karin och Lena på Streamlights mm, samt att jag diskuterar och frågar de om mycke. Så att folk på en annan planet måste bekymmra sig om vad jag gör på kvällarna, säger jag... lägg ner o bry er i era egna bekymmer, jag är för långt ifrån! Fattar inte ibland var folk får all tid ifrån!

Annars så är allt bra, längtar tills nästa helg då jag ska träna för Mark o Jamie Bettinson och bli ännu bättre än jag redan är ;) !!! Tove o jag tränade idag, långa linjetag och markeringar upp på en platå med skog framför. det var lite lurigt för dem, men de löste uppgifterna på ett bra sätt!!! Tack för idag Tove!

Nu är det dusch!!


Nu har jag duschat o vad har hänt... jo på denna tid har det varit in mer än 20 besökare... kan djungeltrumman nåt en annan planet?????

Inga kommentarer: