fredag 8 maj 2009

Träning i ösregn...

Igår kväll körde vi en träning i ösregn!! Det verkligen vräkte ner och jag blev så himla iskall så jag fick åka hem o duscha varmt!!!! Det är viktigt att träna i alla väder... Kul var det iaf! På lördag är det ju KM för Västernorrland i Working Test!!! Ska bli spännande att se vad man kan och vad man inte kan! Det var hyffsat med antalet startande så det blir ju kul!

Nu till morgonen har jag power walkat (en alldeles vanlig promenad i högre tempo...) Och inte gått ner ett enda gram... fy vad det här är trist, tänkte om jag går ner i vikt så kanske jag kan äta lite chippa ikväll till hockeyn, som belöning!!!! Men nähä inte det, men nu skiter jag i det o kommer förmodligen att äta chippa ändå!!! Hejja Sverige!

Ska ner till centrum och byta Vikkes nya mobil som bara hänger sig, vad var det för fel på röksignaler!!!! Man blir ju tokig!

Jaktspanielklubben i Sverige har åter igen bytt hemsida, men nu är den stilfull och snygg och lättnavigerad. Bra jobb Maria Trogen! Adressen är också tillbaka till den gamla www.jaktspaniel.org

Nu är det jobb en stund och sen ut på gården tror jag!

1 kommentar:

Tuvan sa...

Heja Mia friskt humör .... ät du chippa ändå med gott samvete och så tar vi tag i viktproblem till veckan.