lördag 9 maj 2009

Working Test

Å va kul det är att tävla!!! Lite tävlingsmänniska är jag allt!! Jag började med Sally, hon går lätt upp i stress så det kändes bra att starta med henne!!! Vad annorlunda man blir själv när man handlar på tävling!!! Sally o jag har väl av olika anledningar inte tyckt att det är så kul att starta... Men jag älskar Sally och vi kommer att starta när vi känner för det och när träningen känns motiverad. Tyvärr så finns det dödande element som gör att det inte är så kul!!! Sally o jag slutade ändå på en 5:e plats med 85 p!!! Våran första start i Ökl!!!

Men med Simpan finns det stöd o motivation! Och han är en väldigt bra hund!!!! Han spikade 4 stationer men på linjetaget så gick han på skytten och krut och inte på mina tecken... Men vi har knappt tränat på blinda linjetag så jag får väl ta det!!!! Men det är så kul att föra han! En helt underbar hund!!!!! Vi fick ändå 91p och slutade 5:a!!!!!!! Så på det stora hela så är jag supernöjd!!!! En jätte trevlig dag har det varit!

Vikke spelade från start idag och gjorde mål!!!!!!! Å vad stolt man blir de vann med 3-1!!! Här kan man se mitt lilla gull!!! Läs här Allehanda.se


Nu Da Vincikoden!!!

1 kommentar:

Tove sa...

Stort Grattis till de fina poängen du fick med Sally och Simpan. Och gratta Vicke till vinsten också.

Ikväll så skall Christoffer stå i mål hela matchen så jag skall på Tjärnvallen och kika på honom. Bara det inte blir regn.

Var helslut igår men firade med en cider att allt gick bra.

Tjingeling
T