lördag 23 maj 2009

Vilken träningsvecka!!!

Helt ofattbart! Idag var det träning för Gilly och Keith. På fm var jag med Gilly, oerhört pedagogisk och duktig. Vi tränade målområden ... igen!!! Jag blir expert på det! På em hade vi Keith och tränade lite vatten och blinda linjetag. Summan som jag kan säga om alla träningar är.. att det jag tror gett mig mest, på min nivå, är träningen hos Helena och Sören samt när jag var hos Lotta och Tommy Borg! Alla som känner mig vet att jag gillar att prata och det kan jag inte när jag är med engelsmän, är alldeles för dålig på fackuttrtyck. Därför kan jag inte förklara vad jag har för problem och vad jag vill ha hjälp med. Både Bettinsons och nu Gilly och Keith är oerhört duktiga hundtränare, men jag tror att på min nivå är de för bra. Jag behöver mer det förklarande och då är svenska himla bra! Sen är det jättekul att se andra, träffas under roliga former, lära känna folk mm. Så jag kommer absolut att återkomma, men glöm inte våra svenska tränare, Lena o Karin, Helena o Fredrik samt Sören som jag har haft förmånen att träna med!

Nu är snart min vecka slut här nere, trist men jag längtar hem till Viktor också! Min gulleplutt unge! De vann igår mot serieledarna så nu leder Härnösand igen!!!!!! Nästa gång jag åker ner blir INTE hundträning då blir det BRUCE SPRINGSTEEN och Sverige - Danmark i VM-kval fotboll!!!!
Så nu kommer jag hem full med ideer! Foton kommer när jag kommer hem! Imorgon blir det golf...Å så sportig jag är... eller...
Väntar med spänning på resultat från Highclere imorgon, då startar WT där. Det tråkiga är attt Lena Ws Cayo började löpa när de kom till Danmark, så nu går en reserv in. Men vi håller tummarna!!!!

1 kommentar:

Jill sa...

Kul att träffas och kul att se Simsom. Kommer aldrig glömma den stadiga blicken på dig trots att Kieth gjorde allt i sin makt för att få hans uppmärksamhet :o)
Så söööt han var!
Ha det bra!
Jill och Peter