lördag 16 maj 2009

V75

Ja nu ska jag vinna stora pengar!!! Brukar på lördagar göra en rad, oftast Harry. Det brukar bli lite 5 or. En gång hade jag o Malin 7 rätt!!!! Just den omgången blev det bara 2000:-, men vi var jätteglada o sålde bången till Malins pappa på direkten för vi hade inga partypengar!!!!! Kul hade vi på kvällen iaf! Nu är det andra tider och nu spelar jag för spänningens skull o behöver inte partypengar... Men däremot STORA pengar! Så idag har jag gjort raden själv. V75 går idag på Dannero så egentligen skulle man åkt dit!!! Men det bli TV ikväll istället! Feg som jag är så har jag inte spikat... Men 576 rader blev det!
Avd 1 4,7
Avd 2 4,9
Avd 3 5,7
Avd 4 7,12,15
Avd 5 3,6,9
Avd 6 2,4,6,10
Avd 7 2,12

Så ser min miljonärsrad ut!!! Nu ska jag till handelsträdgården o kolla in lite växter!

Inga kommentarer: