fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag!!!

Va skönt det ska bli! Idag är det -6 grader här! Hoppas det blir sol också! Idag blir det helgstädning. För i helgen har jag kurs både lördag och söndag!Ska bli spännande. Det är 9 ekipage anmälda!!!

Börsen gick dåligt igår... alla tar hem vinster vid minsta uppgång. Börsen hade gått upp flera procent och det är ju mycke för en somsatsat stora pengar! Sen är det lite oro för nu kommer alla rapporter! Spännande!

Själv känns det som det går neråt, men inte på vågen. Tappat 4 cm i midjan iaf!

Inorgob är det skidtävlingar i stan. de har byggt ett stort hopp mitt i stan där de ska hoppa på skidor och bräda! Jag o Malin är njuden på After skin... Ska alla rätta människorna i Härna dit tro??? Vet inte om jag orkar gå!

Nu ska jag jobba en stund!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra helg och att kursen går bra,
å börsen ;)

//Jennifer