söndag 25 januari 2009

Kommentarer o annat smått o gott...

Min kommentarsfunktion är sådan att allt som skrivs i kommentarerna kommer in direkt utan mitt godkännande. Av den anledningen har jag inte vetat att det funnits kommentarer och kunnat ändra inlägget 22 januari för stackarn som inte ville figurera i min blogg. Men nu är det gjort!!! Aldrig mer ska de förekomma, och det var verkligen inte tänkt att denna människa skulle figurera fler gånger heller!!!!! Jag lovar!!!!!!

Jag har som sagt inte varit inne o kollat bloggen eftersom jag har haft en så fantastisk helg!!!!! Data o annat har helt stått åt sidan! Träning, promenader, god mat och dryck har istället varit nr. 1 i helgen! Noll bantning... Såg handbollen igår... vilket antiklimax!!!! Ikväll är det match igen, ska kolla de och sedan ett jympa pass!


Idag snöar det som bara den! Har varit ute och skottat! Tur jag har snöslunga!

I fredags hade jag med mig kameran ut i skogen för första gången på väldigt länge!!!

Här kommer några bilder på Simson o Majjsan!







4 kommentarer:

Anonym sa...

Men, nu fattar jag ingenting??? Människan har ju själv satt ut sitt namn????
Men som sagt, bry dig inte!
Kram Lena

Anonym sa...

Hej! Kul att du är tillbaka med bloggandet! Ha det bäst så hoppas jag att vi ses till sommaren och jaktproven!!

//Matilda och Maria

Anonym sa...

Hej Mia, skont att lasa att du ar tillbaka. Och nu ar jag i Tahiland och laddar om! Kanske vi akte om varandra pa Arlanda!
Hare sa gott och vem vet kanske vi traffas till sommaren=)

Anonym sa...

Kuliga fartbilder som vanligt!
Kramiz