måndag 26 januari 2009

Snö, snö, snö....

Fast visst är det vackert! Jag gillar faktiskt vintern. Tycker det är vackert, hög klar luft! Fast ibland blir man ju skitless på att skotta! Just nu är min pappa här och fixar skottningen!

Läser just att Män som hatar kvinnor har premiär om en månad! Ska bli spännande att se om filmen blir lika bra! Tänk om man hade lite Sallander i sig...

Börsen går inte bra heller... Jag börjar alltid morgonen med Dagens Industri på nätet. Jag tycker det är en bra start. Då kan man sedan gå på andra nättidningar med lite mer nyanserad blick. Det är kul med börsen tycker jag och nu är det ju ett ypperligt läge att försöka satsa lite... om man hade pengar alltså... Men att följa med kursrörelser o annat roar mig, även om jag inte handlar så mycket!

Ikväll måste jag på jympa! Fattar inte varför inget händer med vikten????? Annars måste jag köpa nya kläder... vägrar det! Nu ska jag äta lite omelett!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Mia och välkommen tillbaks.
Hoppas att allt är bra med dej.