tisdag 20 januari 2009

Hemsidan klar

Nu är kennel Pumpans hemsida ute på nätet!!! Hoppas nu att deras valpar får fina och bra hem!

Jag har gått upp i vikt... 14 kg närmare bestämt! Jag fattar inte hur det gått till!!!!! Jag har vägt max 58 kg i hela mitt liv, och nu 72kg. Så nu GIar jag! Och går på Friskis o Svettis! Jag köpte gymkort i höstas, men det vart inge av det.... I kväll körde jag ett aarobics pass, så himla kul. Det gäller att få till koordinationen! Så på 1 ½ vecka har jag minskat 1 ½ dj..la kg!!!! Fast om man tänker att jag ska bort med 10 kg, så är ju det 10 veckor!!!! Jag tror att jag ska väga ca 62-65 kg till mina 170 cm. Hur som helst så är det skönt med gympapassen, man rensar hjärnan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på med gympandet Mia, och jättefin sida du skapat för Pumpans kennel.

Go kramar

Tove