onsdag 28 januari 2009

Mitt-i-veckan dag!!!

Japp, redan onsdag!!! Vart tar dagarna vägen?? Livet rinner iväg i en väldans hastighet! Jag skulle vilja stoppa tiden, bara en liten stund!

Läser idag i Aftonbladet som har en serie om Fkassan! Jaha, är det så konstigt att systemet havererar??? När folk som inte ska va sjukskrivna lyckas mygla sig igenom! Alla blir misstänkta för fusk! Särskilt arg blir man när man läser om cancersjuka människor som inte får vara sjukskrivna när man vet hur det ligger till för vissa! Synd att välfärdssystemet ska behöva braka!

Jag har iaf biljett till Bruce!!!!!! Å va det ska bli kul!! Förra gången var 1987 på Stadion och det var så himla bra! Nu blir det först Bruce sedan fotboll Sverige-Danmark VM-kval! Allt detta på samma helg!

Jag upptäcker plötsligt att jag börjar bli uppbokad på helgerna i sommar!!!! Träningar o annat skojs! Å vad jag längtar!! Längtar efter att få starta Simson, ska gnugga nu som sjutton!

Läser i DI att Volvo PV ska varsla fler om inte regeringen gör något. Trist, men fanns det ingen som kunde förutspå att efter solsken kommer regn. Alla dessa stora bilar med stora motorer. Om mitt lilla företag skulle gå dåligt, får jag hjälp då???? Vi har iaf hopp ett tag till och har nyanställt.

Nu frukost och sedan lite jobb!!! Förresten.. minus 2,5 kg...

Inga kommentarer: