fredag 30 januari 2009

Klona sin vän...

Jag tycker det låter absurt! Idag kan man i båda kvällstidningarna läsa om hunden Lancy som klonats! Så här säger experter: Kloning kan bara kopiera DNA men inte fastställa de fysiska attributen eller personligheten. Naturligtvis är det väl så! Man får ju hunden/barnet till vad man gör det till!!! Men det är klart har man lite stålar öevr kan man ju massproducera vinnare!!!! Kanske en affärside´!

Som flera märker så har min blogg utvecklats eller invecklats...ja mot andra saker än hundar! Jag tycker det finns fler saker att skriva om. Så ni får hålla till godo med mina tankar!

Nu är det helg iaf!!! Och jag sitter med min kurs i redovisning... Snart kommer Vikke o då ska vi äta och sen ska han på träning! De har fotbollsträning fredag och lördagkväll i Timrå!!!!! Ett div. 3 lag! När ska Härnösand bygga konstgräs???? Tycker det är skitdåligt helt enkelt! Jag tror jag ska bli politiker.... Vet bara inte vilket parti! Kanske starta ett eget! Efter middagen blir det lite promenad och träning med Simpan!!! Och sen... soffan!

2 kommentarer:

Anette sa...

Hej Mia!
Kul att se att du är tillbaka med bloggen igen och visst är det kul att läsa om lite annat också. Hoppas att du får kul på After Ski och att du också får en härlig helg.
Må så gott hälsar Anette i Häggdånger.

Anonym sa...

Hej vännen;)

Ja det kan bara bli bättre eller hur!!!! tror det blir ditt och mitt år 2009 känns som det är vår tur nu;) lite deppad med foten nu men vet att snart är det bra!!

Japp det dök upp en Magnus i mitt liv, han fanns ändå lite gömd men jag hittade prinsen:) tillslut. Vi har det jättebra och allt funkar liksom bara så bra......

Hoppas vi ses o kan snacka lite!!

Kram på er