fredag 16 januari 2009

Tillbaka

Nu är jag tillbaka!!! Har faktskt saknat lite att blogga! Vad har jag gjort????
Jobbat, jobbat o jobbat! Nu när jag orkar mer så tycker jag det är riktigt kul att ha företaget. Än så länge har vi inte märkt av finanskrisen, men det kan ju hända att det blir en dipp framöver... Men än så länge är vi ganska bra rustade!!!!

Jag har också varit i Thailand tre veckor över jul!!! Det var SÅ skönt. Att få komma bort från all skit man varit med om och kunna tänka klart och i fred, det är vad som behövs.

Med hundarna har det varit lite lågt. Efter den katastrofala debuten för mig o Sally så har vi lagt det lite på sidan. Vi kör nu mest lydnad!!! Och långa härliga promenader eftersom matte behöver gå ner i vikt!!!
Men nu känner jag mig laddad till tusen och ska påbörja lite jaktträning igen...Bara det inte är så dj...la kallt! -18 idag....
Kameran har jag nästan inte använt alls! Måste skärpa mig o jag saknar verkligen att använda den! Mitt nya företag rullar också på!!! Fått flera kunder, vilket är jätteroligt!!!!! Kommer snart med en hemsida till den!
Ja, nu får jag se hur länge jag orkar med det här med bloggandet! Men jag följer iaf flera andras och det är så spännande!

Inga kommentarer: