fredag 23 januari 2009

Äntligen helg

Nu är det äntligen helg! Jag får besök... ska bli mycket kul!
Gårdagen var verkligen en dag för eftertanke. Jag gjorde inte så mycke, tränade lite hund och funderade!

Jag skulle gått på aerobics igår, men jag prioriterade bort det pga handbollen!!!! Tog ett glas vin och åt kex med havssalt! KAN vara dessa små dippar som gör att jag går upp i vikt igen!!!! Skärpning, på söndag SKA jag gå! Men jag tog en riktig fartig promenad på en timme igår kväll faktiskt.
Men jag har läst om något medel, Lepigen som ska fuskbanta en ner i vikt!!! Tror dessutom att det innehåller efedrin!!!!! Det verkar ju sunt! Nä, fuskbanta är inget för mig!!!! Efedrin påverkar dessutom hjärtat, vilket gör medlet ännu knäppare. Vad ska man med smal kropp till om man ändå får hjärt stillestånd????

Sen är det så himla kul att mina vänner på nätet inte glömt mig! När jag kollade i går så hade ca 30 st varit in och läst! Och det är kul eftersom jag bara lagt in på 3 ställen att jag är igång igen!!! Hemsidan får vara ett tag till. Jag kommer att ägna tiden åt mina företags hemsidor!

I helgen ska det vara skitväder! Vilken tur att Vikke kan hjälpa till med skottningen!
Så nu passar jag på att gå ut innan skitvädret börjar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp vännen!!

Inte glömmer man dig heller tokfia =) Så kul att du e tebax!!

Jag längtar efter prommisarna jag också, taggad för att gå ner, men nu e man ju soffpotatis.... dock kör jag GI jag också eftersom jag mår så bra på det. Magen trivs att slippa ris pasta och sånt...

KRAAAAAAAAAAAM och fortsatt trevlig helg