onsdag 4 februari 2009

- 15

I morse var det lika kallt igen! Men jag gillar det! Tokig man är kanske, men jag skulle nog bli tokig om jag inte fick riktiga vintrar. Även om man längtar att snön ska försvinna framåt mars! Jag tycker det är kallare med 0 grader och regn än -15. Det är så vackert ute så man kan tro att det är en saga om Kung Bore!!!!! Jag tog därför en riktig morgonpromenad på dryga timmen, både jag och Simpan hade is i håret!!! Men så skönt när vi kom hem!!!

Nu är det jobb som gäller. Karin T ringde i morse och nu har Dana börjat löpa så nu bär det av till England! Vilken spännande kombination. Lena och Anna åker till Danmark, även det en mycket spännande kombination! Man kanske skulle skaffa valp... Nä, nu är det Simpan gäller och Unghundsderbyt o start på B-prov och ev. Kkl. Kolla in Streamlights sida för deras aktuella kullar!

Inga kommentarer: