onsdag 25 februari 2009

Vilken dag!

Vilken dag det var igår!!! Kunde inte slita mig från alla kungaprogram! Å va jag längtar till bröllopet!!!

Jag ser även fram emot att få träna! Pratade med Karin T som var på väg från England, full med inspiration är hon! Å vad jag vill ner och träna! Unghundsderbyt hägrar... Så det gäller att vara på!

I söndags hade SSRK Vnorrland årsmöte, jag kunde inte närvara. jag har ett år kvar på min position och vad händer när man inte är där, jo man blir spanielansvarig!! ja, vi får väl se vad det blir!

Oj, då... börsen upp 2 % direkt!! Hoppas det blir en bra dag! Nu ska jag ut i snön!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena spanielansvarig ;) Kul!!
Kul att du ska starta med Simson på unghundsderbyt! Tror inte att jag ska starta med Kharma....vi får se hur det går fram igenom.
Kramiz