onsdag 11 februari 2009

Lika kallt fortfarande

Men det är så vackert ute!!! I morse gnistrade snön så fint! Man vill bara vara ute hela tiden, men så fort man sätter ut näsan så fryser man!!! I Hurghada är de 27 grader... Å vad jag längtar!

Idag har jag varit på mitt gamla jobb, på skolan. Där har jag jobbat som specialpedagog i förskolan och jag börjar sakna det... Jag kommer nog att börja där så smått igen! Min gamla chef skulle kolla om jag kan börja lite igen... Skulle vara kul, det ÄR trist när man inte har några arbetskamrater. Och får jag ett sånt jobb jag hade förrut så skulle det vara kung. Då kan jag dela mig o jobba halvtid i förskolan och haltid med företaget.

Riksbanken sänkte reporäntan idag till 1%!!! Nu hoppas de att bolånen förljer efter, men än har de inte gjort det! Just nu har SBAB gjort det med 0,65% på rörliga!!! Kul för de som har stora lån!

Nu ska jag gå och köpa frimärken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Vad skoj att du kängtar tillbaka till ditt gamla arbete!Ja det är spännande yrke du har....och det ger mycket tillbaka!!
Fyy vad kallt ni har....jag säg stjälkar till tulpaner i rabatten utanför köksfönstret i dag!!!
Och videung.....
Kram på er!!