tisdag 10 februari 2009

Träff med Henny

Ikväll när jag Simpan o Donna va ute på prommis träffade vi Henny!!! Henny är min gamla golden som inte trivdes så bra med flera hundar så hon fick flytta till Emma o Mattias!!! Först så fattade hon inte riktigt vem jag va, men så tog jag henne lite avsides och då blev hon så glad så hon skrek!!! Donna som uppfostrat henne satte genast igång igen... När vi skilldes åt gav Donna henne långa blickar!!!! Vi måste träffas igen!

I kväll är det egentligen aerobics, men pga knät så hoppar jag över! Det känns bättre så imorgon funkar det nog som det ska... Men som tröst åt jag chips igår o nu vågar jag inte väga mig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hälsningen från Simson och Linn saknar honom jättemycket. Kul att träffa Henny igen och hundar minns bättre än man tror.
Bra att du avstog från gympan ikväll och lite fusk skadar inte bara det inte blir en vana :)
Kram
Tove