tisdag 24 februari 2009

Äntligen

ett svenskt kungabröllop!!!!! Å vad jag är glad!! Jag är så himla royalistisk, ser alla kungaprogram mm. Läser gärna Svensk Damtidning om europas kungligheter!!!! Å vad spännande! Tänk en vanlig bonnpojke från Ockelbo... Det är ju som en riktig saga!!!!! Detta är också en del av mitt ytliga liv! Men jag älskar det!

I den djupare delen finns börsen, som tråkigt nog gick ner igår. USA har fallt över 16% sedan nyår, vi är faktiskt bättre, "bara" -6%... Den djupare sidan av mig läser DI och funderar hur vi ska rädda alla ungdomar och barn på glid...

Näe, Apportören tillhör inte den djupare delen, möjligtvis en blandning med tyngdpunkt mot ytlighet! För mig är det en hobby, jag tycker det är en bra tidning, men jag tycker att det är flera som tar det här med hundsport på alldeles för stort allvar!!!! Visst, de finns de som lever på det, men till 99% av de jag träffar har det som hobby, och varför då så elaka med varandra????

Näe, nu ska jag stryka sverigeflaggan för idag är det förlovning på slottet, tänk om jag får vara Askungen... Och blir bjuden på bröllopet!!!! Men... vad är en bal på slottet.....

Inga kommentarer: