måndag 9 februari 2009

En lugn helg


Jag har varit i Sthlm o haft en väldigt skön helg. Ätit o druckit gott med goda vänner, kan det bli bättre!

När jag kom hem till slut, först var planet försenat 2 timmar, när jag kom till Midlanda var bilen helt översnöad... - 12 grader... Inge kul. Men hem kom jag iaf!!!! Här har sonen huserat själv, men han har fixat det bra!

Så här såg bilen ut.....

I morse skulle jag klippa mig 9, men kollade en annan kalender där stod det 8!!!!! Och naturligtvis var det kl. 8... Fick snabba mig som sjutton! Iväg och klippte mig och tonade håret lite mörkare. Jag bli väldigt nöjd varje gång jag klippt mig hos Inger! Jag har gått där i ca 5 år nu, och det är så bra. Ifjol med allt som hände fick jag en specialtid med Inger och huvudmassage, härlig inpackning ...

Och vad händer mer.. jo börsen studsade upp rejält i fredags!!!! Och det ser ut att vara en fortsättning idag!!! 0,4 % till lunch!!!! Även Asien och Latinamerika har gått bra, särskilt Latinamerika...

Mellofestivalen i lördags, såg bara lite då och då!!! Men jag vet inte... Caroline af Ugglas va bra, men sen!!! Ja man måste kanske lyssna fler gånger! Den 14 mars ska vi tjejjer iaf ha en mellokväll på söder i Sthlm!!! Ska bli så kul!

Nu är det skottning som gäller!

Inga kommentarer: