torsdag 12 februari 2009

Att ta beslut...

... är ibland väldigt skönt!!! Inatt har jag sovit så gott sedan jag tog beslutet att söka annat jobb. Att vara företagare är inte alltid så kul, speciellt i dessa tider! Även om vi har hyffsat med jobb. Men som sagt så vill jag göra andra saker också och tid har jag i massor... Det konstiga är att ju mer tid man har, ju mindrea får man gjort!!! Så fungerar jag... Prioritering på det som är kul!!! Till slut uppskattar man inte alltid det som är kul för det har blivit en vana. Det brukar jag tänka på när jag är utomlands, jag älskar värme o sol, men skulle man uppskatta det varenda dag??? Är inte tjusningen att man ka få njuta lite av det ibland??? Och nu menar jag typ Thailandsvärme, hur länge skulle det dröjja innan det blev en vana? För den skull behöver man inte bo på kallaste stället.. typ hör just nu!!! Det är faktiskt väldigt länge sedan det var så här kallt här, iaf så här länge! Kollade vädret och det verkar inte vara någon temphöjning i sikte!!!! Annars så är det så vackert ute, kan inte låta bli att säga det och att jag gillar det här!

Karin T ringde och är på väg till England för att para Dana! En onekligen spännande kombination! Hoppas hon kör försiktigt nu! Det är långt till England. Sen ska hon stanna där i en vecka o träna, man blir inte så lite avis! Men... hon får ju träna mig sen när hon kommer hem... Funderar faktiskt att åka till Lena nästa vecka kanske!!! Behöver en kick med Simpan!

Inga kommentarer: