söndag 15 februari 2009

Klubbmästare

Gårdagskvällen var verkligen trevlig! Goda grillade grillspett o rödtjut, kan det bli bättre! Vi hade iaf supertrevligt, jag träffar inte Maria o pelle så ofta som jag skulle vilja. Framförallt lilla Majja som är mitt gudbarn! Hon är så söt!!!! Vi tittade på mellofestivalen och vi fastnade för Heat, Beans (eller va det va), Lilli o Sussi (nostalgi) och varför inte lilla Måns!!! Fast man inte vill så är han duktig, han har scennärvaro och duktig att dansa, en bra show!!! Men tightsen...eller snarare innehållet i dem, inte mycke att ha...;)

Idag gick jag först en långrunda, så skönt. Sen var det dags för årsmöte på SSRK Hsands sektionen. Halva styrelsen byttes ut o jag o Tove fick det eminenta uppdraget att vara valberedning! Lika bra att börja spåna nu på lite namn! Sen fick Sally o jag en buckla för att vi blev klubbmäsater i apportering 2008. Andra året i rad för Sally, ifjol med Pålle!!!! Simpan blev tvåa i Nkl.

Ikväll var det Mia o Klara, kan bara inte sluta skratta åt Görels hundskola, hon är klockren! Sen tycker jag Rolle på It avdelningen...Ja , alla är bra!

Nu är det fotboll, Inter-Milan, spännande o bra match!!! Och i morgon en ny vecka!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till klubbmästerskapsbucklan. Har du satt den i hyllan nu? Vi fårsnart ta en första valberedningsträff inför nästa årsmöte så vi börjar i tid :)
Tuvan