tisdag 10 februari 2009

Aj aj aj

Igår när jag skottade snö så halkade jag... Sonen höll på att skratta ihjäl sig! På mig vred sig knäet bakåt och jag fick så dj...la ont!!! Så fort jag vänt mig om inatt så har det värkt och huggit i knät!!!! Det går nog över, för det är så jobbigt med sjukvården här uppe. Då måste man nog till Sundsvall för att kolla... Jag har ju privat sjukförsäkring men då är det Sofiahemmet. Naturligtvis åkte mamma o pappa till Thailand igår. Så nu har jag även deras hund!!!! Så typiskt! Simpan har varit kvar hos Tove så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem. Men han kanske inte vill åka från brudarna i Ramvik!!!!

Såg på familjen Annorrlunda igår!!! Väldigt bra preventivmedel måste jag säga... De gör det så bra med alla ungar!!!! Tänk bara att hålla ordning på alla saker...all tvätt... all mat som ska handlas....Vad det ska kosta!!! Jag vet ju vad en kostar!!!!

Nu kommer Simpan snart!

Inga kommentarer: