torsdag 5 februari 2009

GI

Jag känner faktiskt att jag mår mycke bättre på GI. På vardagarna försöker jag vara stenhård, inget socker överhuvudtaget. Men på helgerna fuskar jag lite... Att det skulle vara speciellt krångligt tycker jag inte. Jag har bara tagit bort sötat bröd, pasta, ris, potatis. Kan ta ca 1 dl färdigkokt pasta eller ris ibland, men oftast mycke sallad. Sen rör jag på mig varje dag, nu i ett mycke högre tempo än tidigare. Så kanske framåt sommaren... men huvudsaken är väl kanske att man mår bra och känner sig pigg!

Tänk att SEBs Vd fick vara utan bonus... på 4 millar... Jag vill också ha bonus!!!!!!
Regeringen backar om kärnkraften, ja vad ska vi annars få ström ifrån??? Vindkraftverk i all ära men de låter ju så... Vi har ETT här och jag förstår de som har flera att de inte vill ha mer. Men vi kanske ska använda mindre ström. Jag har faktiskt blivit bättre på att slå av stan by och annat. Förr hade man lampor på dygnet runt, sen har jag bytt alla fönsterlampor till lågenergi samt utebelysning. det blir lite trist sken, men hellre det än inget eller väldans dyrt sken!

Nu blir det helgstädning! Viktor ska vara ensam i helgen så det är bäst mamma städar....

Också hoppas jag Lena o Lotta kör lugnt till Danmark för parningen av Anna!!!

Inga kommentarer: