onsdag 18 februari 2009

Va kul med häst!!!

Va kul vi hade igår!!! Nu vill jag verkligen ha en häst... Bara att få lukten in i näsborrarna gör en alldeles nostalgisk!!!! Lastningen gick hur bra som helst. Sen var vi hos en jätte noga veterinär. Han både böjde, röntgade och ultraljudade. Hästen hade en skada på tåböjaren, en ovanlig skada men inte allvarlig eftersom det inte är en sena som belastas. Hur som helst var det jättekul!

Idag ringde Karin Thunander från England. Hon är där och parar Dana och tränar med Choice.Å så kul hon har!!!!! Jag blir så avis!!!! Men hon är snart hemma o då ska vi träna! Jag hade funderat på att träna hos Lena i helgen men jag kommer ner så sent på fredag eftersom jag ska vara på dagis i morgon! På söndag kanske jag ska se AC/DC!!!! Beror på om vi får biljetter!

Annars är det fortsatt kallt! Funderar på onsdagsträningen i kväll!!! Annars är det Semestersvenskar kl. 20!!!! Glöm inte det!

Inga kommentarer: