tisdag 3 februari 2009

Trist möte...

Hur trist kan det bli??? Pia har bjudit in säkert 12 instruktörer, vi blir 3 st och 2 hör av sig och säger ifrån. Resten skiter i det!!! Hör inte ens av sig att de inte kommer!!!! Jag tycker det är dåligt faktiskt, Pia ställer upp och fixar fika och ingen kommer!!! Hur ska det gå för klubben??? ja, vem vet. Inget kunde iaf bestämmas.

Idag är det bara -11 grader... Men i morgon ska det komma snö från Sibirien. 2 dm säger det, men... 2 dm är väl inget...eller??? Jag tycker det är jättemysigt med kyla och snö, det enda är att när det ska bort ska det iväg NU!!!! Inte ta ett par veckor... Men då far jag till värmen en vecka och myser!!!!

Jag har Facebook, fattar egentligen inte varför... Men på något konstigt vis kollar man där ändå! De jag vill ha kontakt med har jag ju det ändå med...

Nu ska jag morgonfika!!!!

Inga kommentarer: